Parduotuvių tinklas, siūlantis drabužius visai šeimai ir prekes namams, „Pepco“ pirmasis Lietuvoje prisijungė prie „Better Cotton“ iniciatyvos. Šios tarptautinės pelno nesiekiančios organizacijos misija – padėti medvilnės augintojams vykdyti veiklą, kartu saugant ir atkuriant aplinką. „Pepco“ siekia iki 2025 m. 25 proc. perkamos medvilnės gauti iš tvaresnių šaltinių.
„Savo veikloje itin daug dėmesio skiriame tvarumui. Tekstilės gaminiai sudaro didelę mūsų asortimento dalį, todėl siekiame, kad jiems naudojama medvilnė būtų užauginta tvaresniu būdu. Mums labai svarbu prisijunti prie šios iniciatyvos. Rūpinamės aplinka, kurioje gyvename ir vykdome veiklą. Tikime, kad ir mūsų pirkėjams galimybė įsigyti tvarių gaminių yra svarbi. Visi kartu galime kurti aplinkai draugiškesnę tiekimo grandinę“, – sako Erika Maželienė, „Pepco“ vadovė Baltijos šalims.
„Better Cotton“ yra viena didžiausių pasaulyje pelno nesiekiančių organizacijų, kurios tikslas – šviesti ir remti ūkininkus tvarios medvilnės gamybos srityje. Vien 2019–2020 m. visame pasaulyje „Better Cotton“ apmokė 2,4 mln. ūkininkų tvaresnės veiklos: kaip naudoti mažiau vandens, tausoti dirvožemį ir natūralią aplinką, mažinti pesticidų naudojimą ir rūpintis darbuotojų gerove bei teisėmis.
Produktai su „Better Cotton“ logotipu – jau netrukus
Iki šiol „Pepco“ parduotuvėse buvo galima rasti ir kitais tarptautiniais tvarumo sertifikatai žymėtų prekių, taip pat drabužių, pagamintų iš ekologiškos medvilnės. Netrukus bus siūlomi „Better Cotton“ logotipu pažymėti gaminiai. Tačiau šis logotipas nereiškia, kad gaminys yra pagamintas tik iš tvaresniu būdu užaugintos medvilnės. Galutiniam gaminiui naudojama tvaresnė medvilnė sumaišoma su kita medvilne.
Tai galima palyginti su žaliąja elektros energija. Naudodami žaliąją energiją prisidedate prie švaresnės energijos gamybos, tačiau negalite būti tikri, kad į jūsų elektros tinklus ateina tik žalioji energija.
Tvarūs produktai prieinami visiems
Bendradarbiavimas su „Better Cotton“ yra dar vienas svarbus žingsnis siekiant „Pepco“ aplinkosaugos, socialinė ir įmonių valdymo (ESG) strategijoje nustatytų tikslų, tarp kurių – nuosekliai plėsti tvarių produktų asortimentą. Praėjusiais metais įmonė pasirašė sutartį su Miškų valdymo taryba. Jos suteiktas sertifikatas jau galioja daugiau kaip 130 „Pepco“ asortimento produktų, įskaitant medinius žaislus, kanceliarines prekes, dovanų maišelius ar vakarėlių ir namų kategorijų aksesuarus.
Per ateinančius kelerius metus „Pepco“ siekia padvigubinti savo asortimente esančių tvaresnių gaminių skaičių. Taip siekiama sukurti aplinkai draugišką tiekimo grandinę ir pirkėjams palengvinti atsakingesnį pirkimą dėl plačios sertifikuotų gaminių pasiūlos už prieinamą kainą.
Apie „Pepco“
„Pepco“ yra sparčiausiai augantis Europos mažmeninės prekybos tinklas, siūlantis drabužius visai šeimai ir prekes namams. Įmonė turi beveik 3000 parduotuvių 17 šalių: nuo Estijos iki Bulgarijos, Italijos ir Ispanijos, įskaitant 73 parduotuves Lietuvoje. Šiuo metu tinkle dirba daugiau kaip 26 000 darbuotojų.
„Pepco“ vykdo įvairią veiklą tvarios plėtros srityje, remdamasi strategija, apimančia visas ESG sritis. Bendrovės tikslas – mažinti poveikį aplinkai ir siūlyti vis didesnį tvarių produktų asortimentą. Socialinėje srityje bendrovė remia vaikų ir jaunimo asmeninį tobulėjimą, padeda puoselėti jų aistras ir talentus, taip pat įtraukia darbuotojus į vietos bendruomenėms naudingą veiklą.