„Blue-Yellow“ organizacijos įkūrėjas Jonas Öhman savo ranka įamžintu linkėjimu oficialiai išlydėjo reklaminį vilkiką, kuris kviečia aukoti ir remti Ukrainos karius.
Logistikos paslaugas teikianti įmonė UAB Linėja Transport įgyvendino ir padovanojo reklaminę idėją organizacijai „Blue-Yellow“. Tai beveik 100 kvadratinių metrų ploto važinėjanti reklama, kuri turi aiškią žinutę – nesustoti aukoti Ukrainos kariuomenei, kuri kovoja už visos šalies ir kartu mūsų laisvę. Prie projekto prisidėjo kompanija Schmitz Cargobull.
„Mane labai sujaudino, kai pamačiau pirminę idėjos vizualizaciją. Na, o šiandien mes jau stovime čia ir išlydime vilkiką į Lietuvos kelius. Ypač unikalu, kad tai kyla iš verslo iniciatyvos. Tai tik dar kartą įrodo, kad galime būti vieningi. Tik visi kartu nukeliausime iki pergalės“, – visiems susirinkusiems į Kėdainių Didžiosios Rinkos aikštę dėkojo J. Öhman.
Kėdainiuose įsikūrusios įmonės Linėja Transport vadovas Gediminas Norkus dėkojo organizacijai už atsidavimą ir visuomenės telkimą. Pasak jo, kai karas gali lemti net ir mūsų laisvę, nedvejodami turime prisidėti įvairiausiomis formomis.
Prieš išlydint reklaminį vilkiką ant jo galo J.Öhman lietuvių ir ukrainiečių kalbomis užrašė „Kartu iki pergalės“ ir nupiešė organizacijos talismane tapusią pandą.
Pridedamos nuotraukos iš vilkiko išlydėjimo ceremonijos Kėdainiuose.