Skaitmeninių paslaugų bendrovė „Bitė Lietuva“ pradeda naują integruotos komunikacijos kampaniją, skirtą atkreipti dėmesį į kokybišką klientų aptarnavimą. Pagrindiniais kampanijos reklamų herojais tapo ne profesionalūs aktoriai ar nuomonės formuotojai, o realūs bendrovės klientai, sutikę viešai pasidalinti savo patirtimi.
„Kiekvienas klientas mums yra svarbus, tad norime ne tik padėkoti jiems už pasitikėjimą, bet ir atkreipti visuomenės dėmesį į tai, kad kiekvieną dieną kažkam esame klientai, o daliai mūsų patiems tenka spręsti savų klientų klausimus. Mūsų kampanijos herojais tapo ne sukurti personažai, o tikri „Bitės“ klientai, kurie patys kasdien suteikia įvairias paslaugas kitiems žmonėms. Tad jie puikiai supranta, koks svarbus yra malonus ir šiltas bendravimas, įsiklausymas į poreikius bei lūkesčius, operatyvūs sprendimai, nes tik taip kuriami ilgalaikiai santykiai“, – pranešime žiniasklaidai teigia Vaidas Butrimas, „Bitė Lietuva“ klientų komunikacijos centro vadovas.
Reklaminiuose vaizdo klipuose bei reklamose įsiamžino gydytoja ir vaikų chirurgė Rūta, paramedikas Tomas, plaukimo trenerė Rita, elektrikas Raimondas, mokytojos padėjėja Jolita ir tarptautinio verslo vystytojas logistikos verslo srityje, baikeris Donatas. Šie „Bitės“ klientai dalinasi ne tik savo darbo ypatumais, įsimintinais atvejais, bet ir savo patirtimi būnant šios bendrovės klientais.
„Draugystę su „Bite“ vertinu puikiai. Labiausiai man patinka kokybės ir kainos santykis, aukštas aptarnavimo lygis ir nuolat besišypsantys darbuotojai. Išties žavi greitas problemų sprendimas, nuoširdus bendravimas. Ne veltui „Bitė“ asocijuojasi su lietuvių taip mėgstamu vabzdžiu, kuris yra be galo darbštus“, – savo įspūdžiais vaizdo klipe dalinasi vilnietis elektrikas Raimondas, „Bitės“ paslaugomis besinaudojantis nuo 2014 m.
Pasak V. Butrimo, ši reklaminė kampanija buvo maloni staigmena klientams, nes herojų ieškota visoje Lietuvoje – ne tik sostinėje, bet ir Klaipėdoje, Panevėžyje, Prienuose.
„Džiaugiamės, kad į kvietimą įsiamžinti reklamoje atsiliepė kur kas daugiau žmonių, nei planavome, teko daryti savotišką kastingą. Visiems jiems tai buvo gana nauja patirtis – dalyvauti fotosesijoje, filmuotis reklamoje. Tikrai ne vienas dalinosi džiugiu jauduliu, kad tiek jiems, tiek jų artimiesiems bus įdomu pamatyti galutinį rezultatą“, – sako V. Butrimas.
Jo teigimu, ši reklaminė kampanija yra šiemet „Bitė Lietuva“ pradėtos kliento programos „Geriausi klientai“ dalis. Programos tikslas – investuojant į darbuotojų mokymus palaikyti aukščiausius standartus atitinkančius klientų aptarnavimo rodiklius.
„Aptarnaudami klientus įsiklausome į kiekvieno poreikius ir lūkesčius, ieškome geriausiai jam tinkančių sprendimų. Didžiuojamės, jog suteikdami laisvę savo darbuotojams priimti sprendimus, galime pirmo kontakto metu atsakyti į beveik 100 proc. klientų klausimų. Tai klientai itin teigiamai vertina, o mes, savo ruožtu, didžiuojamės ir džiaugiamės kiekvienu klientu“, – tvirtina V. Butrimas.
Kampanijos reklamos su šūkiu „BITĖS klientai – geriausi“ bus rodomos socialiniuose tinkluose bei didžiųjų šalies miesto lauko reklamos stenduose iki birželio 10 d. Tai pirmoji tokio tipo „Bitės“ kampanija.